Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna - 27 januari 2013 16:39

Nu är dom klara mums...

Av Hanna - 27 januari 2013 15:49

Hej, hej igår var min och Elinas familj på gustavsvik! Det var verkligen jäääätte roligt! Vi åkte alla rutsch banor. Ja, förutom dom vi var för gamla för. Haha! Ja, och sen så sov dom över här och vi lekte superstjärnor och så haha men det har varit jätte kul och så! Och nu ska jag försöka övertala mina föräldrar att vi ska baka semlor! Jo, förresten jag var på hindersmessan och köpte ett nytt skal till mobilen fast den är på lagning för den hade värsta sprickan!

Av Hanna - 21 januari 2013 19:46

När kommer våren och sommaren? Jag vill bada i styrsta och i Elsas och andras poler och sånt hehe.. Det är så varmt och så då!
Men vintern är ju bäst den med!

Av Hanna - 20 januari 2013 12:47

Sitter och chillar i soffan med en kex choklad i handen efter gympan! Pappa kollar på tv och Julia spelar iPad!

Av Hanna - 19 januari 2013 12:52

Förlåt förra inlägget vart visst två stycken.

Av Hanna - 19 januari 2013 12:50

Tjeeeejna allihop, jag är just nu hos mormor och morfar! Igår var vi på Snövit den var jäääätte bra faktiskt! Men det var världens längsta kö till fikat i pausen för det var bara två stycken i kassan och säkert fem stycken köar!!! Annars vart det as braaa!!!

Av Hanna - 19 januari 2013 12:50

Tjeeeejna allihop, jag är just nu hos mormor och morfar! Igår var vi på Snövit den var jäääätte bra faktiskt! Men det var världens längsta kö till fikat i pausen för det var bara två stycken i kassan och säkert fem stycken köar!!! Annars vart det as braaa!!!

Av Hanna - 17 januari 2013 19:55

Tack Julia! Hehe fick en liten present så här på en torsdag, min lillasyrra!

Ovido - Quiz & Flashcards