Direktlänk till inlägg 3 december 2013

sjuuuk idag<3

Av Hanna - 3 december 2013 19:21

Hej, och tjena  idag har jag  varit sjuk så jag  var hemma från skolan.

igår så  var alla på skolan lediga alltså jag också, jag och Hallon åt på Kinamuren med Hallons mamma.

Det  var jätte gott, men jag åt nog lite för mycket. . .  

Sen gick jag och Hallon runt på stan lite!

Hitta en lekhörna på vågen som vi sprang runt i haha..

men nyss  var  vi på öppethus hos minn lillasyrra Julia, det var jätte kul!!!

för några av mina "gamla" klass kompisar var där!!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dab

Av Hanna - 30 maj 2017 15:23


"Jag vaknar på morgonen - och så dabbar jag!" Har hört den musicallyn haha? Om ni inte har hört den får ni nu se min katt illustrera den. ...

Av Hanna - 31 juli 2014 21:13

Smögenbryggan!:D Kållerado Utbakad-fläta:) ...

Av Hanna - 14 juni 2014 14:17

Vi var i Nora idag och igår, vart sov vi då? Jo, i ett gammalt tåg Här kommer lite bilder Asa god mat Glass Hytten:) Ännu mera glass:D Kommer inlägg på vad jag köpte sen:) ...

Av Hanna - 11 juni 2014 22:16

Av Hanna - 7 juni 2014 16:03


Skapa flashcards