Alla inlägg den 27 december 2012

Av Hanna - 27 december 2012 22:16

Hallå där just nu kollar jag på Tv inte jätte intressant... Reklam..... aja jag får väl ta och göra något kul nu eller bara gå och lägga mig??jag känner mig iallafall skit glad!!!! Godnatt på er???

Av Hanna - 27 december 2012 20:05

Sorry, jag skrev att jag hade åkt skidor med mamma, Julia, mamma och Elsa!! Alltså jag råka skriva mamma två gånger hehe sorry?

Av Hanna - 27 december 2012 20:05

Sorry, jag skrev att jag hade åkt skidor med mamma, Julia, mamma och Elsa!! Alltså jag råka skriva mamma två gånger hehe sorry?

Av Hanna - 27 december 2012 14:09

Jag var nyss ute och åkte skidor med mamma, Julia och mamma, och nu ska jag till mina kusiner som bor i Stockholm men är här i Örebro nu vid jul!!
Puss hej?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards