Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Tjeenaaa

Av Hanna - 13 januari 2013 20:38

Hej på er alla sköna människor där ute! Jag har nyss varit på en till julgransplundring! Det var jäääätte kul! Vi fick ögonskugger, godis och så spela vi Wii!;) sen sminka vi oss as konstigt haha för jag är verkligen inte bra på det!;) tidigare idag har jag varit med Hallon, Tea och Elsa! Vi typ dansade lite och så haha! Sen åkte vi skridskor! Ja, så har min dag varit! Och den har varit jätte bra! Mycket utropstecken jag vet haha! Aja pöss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dab

Av Hanna - 30 maj 2017 15:23


"Jag vaknar på morgonen - och så dabbar jag!" Har hört den musicallyn haha? Om ni inte har hört den får ni nu se min katt illustrera den. ...

Av Hanna - 31 juli 2014 21:13

Smögenbryggan!:D Kållerado Utbakad-fläta:) ...

Av Hanna - 14 juni 2014 14:17

Vi var i Nora idag och igår, vart sov vi då? Jo, i ett gammalt tåg Här kommer lite bilder Asa god mat Glass Hytten:) Ännu mera glass:D Kommer inlägg på vad jag köpte sen:) ...

Av Hanna - 11 juni 2014 22:16

Av Hanna - 7 juni 2014 16:03


Ovido - Quiz & Flashcards