Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Hanna - 13 januari 2013 20:38

Hej på er alla sköna människor där ute! Jag har nyss varit på en till julgransplundring! Det var jäääätte kul! Vi fick ögonskugger, godis och så spela vi Wii!;) sen sminka vi oss as konstigt haha för jag är verkligen inte bra på det!;) tidigare idag har jag varit med Hallon, Tea och Elsa! Vi typ dansade lite och så haha! Sen åkte vi skridskor! Ja, så har min dag varit! Och den har varit jätte bra! Mycket utropstecken jag vet haha! Aja pöss!

Av Hanna - 13 januari 2013 10:10

Asså verkligen förlåt för att vissa inlägg blir två stycken det är väl att jag råkar dubbelklicka på knappen "spara inlägget"! Eller något jag blir inte förvånad om det här också blir två stycken inlägg! Men jag hoppas inte det iallafall! PussPuss<3

Av Hanna - 13 januari 2013 10:03

Igår kom Hallon och Mary-Pop och deras familj. Vi hade julgransplundring! Och så hade vi lite shower när vi dansade typ olika stilar som brakedance och sånt där haha! Och så filmade vi lite! Vi har en leksaksbil hehe,och den skulle Hallon och Mary visa hur man körde i! Ja, så dansade vi ju så klart runt typ världens barrigaste gran hehe.. Vi körde lite grin Olle och sånt där hahaa och långdans! Aja det var i allafall skitkul! Cha dååå! Pussokram:*

Av Hanna - 13 januari 2013 10:03

Igår kom Hallon och Mary-Pop och deras familj. Vi hade julgransplundring! Och så hade vi lite shower när vi dansade typ olika stilar som brakedance och sånt där haha! Och så filmade vi lite! Vi har en leksaksbil hehe,och den skulle Hallon och Mary visa hur man körde i! Ja, så dansade vi ju så klart runt typ världens barrigaste gran hehe.. Vi körde lite grin Olle och sånt där hahaa och långdans! Aja det var i allafall skitkul! Cha dååå! Pussokram:*

Ovido - Quiz & Flashcards